1 0
Read Time2 Minute, 36 Second

O 13,6% wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w Designer Outlet Warszawa w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Centrum odnotowało 3% wzrost odwiedzalności pomimo ponad dwukrotnie mniejszej, wynikającej z ustawy, liczby niedziel handlowych.

W pierwszym półroczu 2019 r. centra handlowe musiały zmierzyć się z zaostrzeniem przepisów o zakazie handlu w niedziele. W wyniku kolejnych obostrzeń sklepy miały do dyspozycji aż o 8 niedziel handlowych mniej niż w tym samym okresie w roku poprzednim. Czy w tej nowej rzeczywistości odnalazło się jedno z największych centrów outletowych w województwie mazowieckim?

– Podejmowaliśmy wiele działań mających na celu ograniczenie negatywnego wpływu zakazu handlu w niedziele na nasze centrum, najemców oraz klientów. Analizując dane finansowe możemy przyznać, że nam się to udało. Designer Outlet Warszawa zakończył pierwsze półrocze ze wzrostem sprzedaży aż o 13,6% w porównaniu z tym samym okresem w 2018 r. To bardzo dobry wynik zważywszy na wcześniejsze prognozy zakładające, że na zakazie handlu w niedziele najbardziej stracą właśnie outlety – mówi Katarzyna Ciemińska, Center Manager Designer Outlet Warszawa.

Coraz większe znaczenie marek premium

Nie bez znaczenia dla dobrych wyników finansowych jest oferta marek premium. Ich obecność w Designer Outlet Warszawa, gdzie ceny są zawsze o 30-70% niższe od cen regularnych sprawia, że moda „z wyższej półki” jest dostępna dla szerokiego grona klientów.

– Naszą przewagą na rynku jest przede wszystkim duża różnorodność oferty. Znane międzynarodowe firmy modowe, takie jak Armani, Calvin Klein, Furla, Pinko, Tommy Hilfiger, Trussardi oraz wiele innych wybierają nasze centrum na lokalizację swoich salonów. Warto podkreślić, że część z nich to jedyne sklepy outletowe w Polsce. Klienci doceniają ich dostępność oraz bogatą ofertę, co przekłada się na wzrost sprzedaży – dodaje Katarzyna Ciemińska.

Outlet przyjazny obcokrajowcom

Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą to także jedyne centrum handlowe w Polsce, które umożliwia klientom spoza Unii Europejskiej natychmiastową refundację podatku VAT w kantorze znajdującym się na terenie outletu. Nie ma więc potrzeby wywożenia produktów poza granicę, aby uzyskać zwrot. Turyści otrzymują pieniądze jeszcze tego samego dnia i mogą kontynuować zakupy.

– Nasze centrum odwiedzane jest przez klientów z wielu krajów. Liczną grupę stanowią podróżni spoza Unii Europejskiej, np. z Izraela, Ukrainy, Białorusi, Norwegii czy nawet Chin. To właśnie dla nich przygotowaliśmy ułatwienie w postaci możliwości uzyskania natychmiastowego zwrotu podatku za zakupy. Analizowanie potrzeb wszystkich klientów jest naszym kluczowym zadaniem i przynosi zamierzone efekty, co odwzorowują wyniki uzyskane przez Designer Outlet Warszawa w I połowie 2019 roku – mówi Katarzyna Ciemińska.

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć: Armani Outlet, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko, Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów.

PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management jest operatorem Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec oraz Fashion Outlet Kraków w Polsce. ROS Retail Outlet Shopping zarządza outletami w Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Chorwacji, na Węgrzech i we Francji.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Dodaj komentarz