0 0
Read Time1 Minute, 48 Second

Mimo że obecnie większość działań marketingowych przeniesiono do sieci, to wiele firm nadal regularnie pojawia się na targach. Eventy takie wciąż są jednym z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do nowych klientów i partnerów biznesowych. Nie każde przedsiębiorstwo jednak potrafi odpowiednio wykorzystać ich potencjał. Jakie są skuteczne sposoby na promocje swojej firmy na tego typu imprezach? Podpowiadamy. 

Widoczne stoisko targowe

Jednym z najważniejszych elementów strategii trade show marketing jest przygotowanie oryginalnego stoiska targowego. Jest to ważny aspekt, ponieważ to od niego zależy czy nasza firma zostanie dostrzeżona przez potencjalnych klientów, bądź partnerów biznesowych, czy też nie. Projektując lub wynajmując taką konstrukcję, warto postawić na nieszablonowe rozwiązania, dzięki którym wyróżnimy się na tle innych wystawców.

Jeżeli nasza firma dopiero rozpoczyna działalność, dobrze jest zobaczyć na zdjęciach lub filmikach, jak wyglądały takie stanowiska innych usługodawców w poprzednich latach i na tej podstawie zmodyfikować swoje, w taki sposób, aby było bardziej charakterystyczne. Wypożyczenie i budowa stoisk targowych to oferta, która dostępna jest na stronie www.exposystemy.pl.

W zależności od naszego budżetu możemy wybrać stoisko modułowe, które składa się z gotowych części, jednak dopasowanych w taki sposób, aby spełniało nasze oczekiwania lub indywidualnego projektu i budowy takiego stanowiska, w przypadku którego specjalistyczna firma można wykonać bardzo nieszablonowy projekt. Jednak wiąże się to z wyższymi kosztami. Żeby stoisko targowe skutecznie przyciągało uwagę gości, dobrze jest je wyposażyć w różnego rodzaju elementy multimedialne i dobre oświetlenie. Dodatkowo warto umieścić w nim strefę relaksu i mini bufet.

Gadżety reklamowe

Kolejnym sposobem na skuteczną reklamę firmy na targach jest wykorzystanie niebanalnych gadżetów reklamowych. Większość przedsiębiorstw na swoich stoiskach posiada tylko smycze, notesy i długopisy. Warto więc wyprzedzić konkurencję i postawić na bardziej funkcjonalne i innowacyjne dodatki. Osoby, które kupią u nas produkt lub zdecydują się na współpracę z naszą firmą, należy nagrodzić bardziej wartościowymi przedmiotami.

Udział w warsztatach jako ekspert

Na eventach, gdzie prowadzone są warsztaty lub sesje tematyczne, warto postarać się o to, aby być jednym z mentorów. Klienci i inni usługodawcy, którzy zobaczą, że dysponujemy dużą wiedzą i ciekawie przedstawiamy temat, najprawdopodobniej będą chcieli współpracować z naszą firmą i skorzystać z jej usług. Rozwiązanie to jest jednak dedykowane głównie przedsiębiorstwom, które istnieją na rynku już od jakiegoś czasu.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
akcesoria do telefonu Previous post Zakup części i akcesoriów do urządzeń mobilnych – gdzie kupować i czym się kierować przy ich zakupie?
Next post Czy student ma szansę na znalezienie pracy?

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Dodaj komentarz